Tillbaka

 
Nu så är jag tillbaka, anledningen till att jag inte kunnat på bloggat på ett tag är för att jag varit utan dator. Nu så har jag fått tillbaka min dator så nu är jag här igen. Det är mycket som hänt senaste tiden bland annat så fick Ed äran att uppträda på Victoria's Secret Fashion Show i London. Men det största är nog att Ed Sheeran har blivit nominerad till the Grammys igen. Sist så var han nominerad för Best New Artist men vann tyvärr inte. Men att vara nominerad är en ära då en grammy är det största musikpriset man kan vinna. I år så är han nominerad i 3 kategorier, vilket är Album of the Year, Best Pop Vocals Album & Best Song Written for Visual Media. Showen kommer sändas 9 februari 2015. Vi håller såklart tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0