MTV EMA

Hej alla! Som tidigare nämt så börjar ju MTV EMA klockan nio ikväll. Man kan redan se röda mattan på MTV kanal men har man bara dator så tror jag att man ska kunna se den på MTVs hemsida. Jag tänkte även försöka gära någon liveuppdatering under tiden i det här inlägget. Ed har redan blivit intervjuad på röda mattan. Kram Johanna!
 
 

@teddysphotos loves his fans!! #MTVEMA

Ett foto publicerat av MTV EMA (@mtvema) on Nov 11, 2014 at 10:06 PST

 
21.00 - Äntligen börjar showen
 
21.27 - Ed spelar Sing backstage med EMAs egna "band"
 
21.32 - Man får veta att Ed kommer uppträda efter pausen.
 
21.55 - MTV EMA uppdaterar sin Instagram
 

O Ed. #MTVEMA #EMAselfie

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika MTV EMA (@mtvema) on Lis 11, 2014 at 12:54 PST

 
22.02 - Det är uppenbarligen 12 minuter kvar tills Ed ska uppträda
 
22.08 - De presenterade nyss Best Male, tyvärr vann inte Ed.
 
22.15 - Ed börjar uppträda med Thinking Out Loud
 
23.00 - Nu är EMAs slut, mer uppdaetring kommer antagligen imorgon av mig eller Miranda, godnatt

Kommentarer
Postat av: m

hej, jag och en till kompis kommer att köa och undar hur man kan gå på toa utan att förlora sin plats i kön? Eller ska man hålla sig till konsertens slut?
Hur ska man få batteriet på mobiel att hålla hela konserten? kan man ladda den nånstans/ allmänna tips osv?
Och om inte hamnar längst fram eller på den främre delen av ståplatserna, kommer man kunna se nånting iallafall?

Svar: Jag tror att det möjligtvis skulle kunna vara så att man får lämna kön för att gå på toa om man har någon som håller ens platser. Under konserten däremot så kommer du förlora dina platser om du vill gå på toa. Man får antingen inte hålla på med den så mycket, försöka hitta något matställe eller så som har uttag eller så ha en powerbank laddare med sig för jag tvivlar att Globen kommer ha något ställe där du kan ladda den.Ja man kan oftast se något var man än står men däremot kan det bli lite svårt ibland om folk ska stå med händerna i luften och filma men du borde kunna se lite.

Kram Johanna!
sheeransweden.blogg.se

2014-11-09 @ 21:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0