Tid och annat

Här kommer ännu ett inlägg om biljettsläppet på Fredag. Jag har som ni kanske sett tidigare hållt på att blanda ihop tider och så. Jag är fortfarande inte säker vilken tid biljetterna släpps då de ska släppas 10.00 CET vilket är vår vintertid och nu har vi ju sommartid men enligt eventim så ska de släppas 10.00. Så om biljetterna släpps 10.00 eller 11.00 vågar jag inte säkert säga, men jag kommer nog ändå kolla in på sidan vid 10.00 då jag tror att de släpps klockan 10.00.
 
Sedan fick vi frågan om det kommer säljas meet&greet eller någon sorts VIP biljett. Det har inte kommit ut någon information om det finns sådana eller inte och alla artiser gör ju olika så vi får nog vänta och se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0